©EKOPRESS
Buzzmarketing

Buzzmarketing

Přimějte lidi, aby o vás mluvili

Mark Hughes

Vyšlo: 2006

Provedení: měkká vazba, A5

Stran: 216

Vydavatel: Management Press

ISBN: 80-7261-153-4

298,–  běžná cena
Kč 268,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Tam, kde tradiční přístupy nejsou úspěšné, když jejich reklamní a marketingová sdělení spotřebitelé ignorují či účinně "odfiltrovávají", se uplatňuje buzzmarketing. Mnoho lidí o něm sice hovoří, ale jen hrstka ví, o čem je ve skutečnosti řeč. Mark Hughes k nim patří. Skvělý a úspěšný marketér, který přesvědčil občany oregonského městečka Halfway, aby svůj domov přejmenovali na Half.com, čímž dostal svou značku doslova "na mapu" a definitivně rozhodl o její nesmírné komerční úspěšnosti, ve své knize přináší poučného i zábavného průvodce uměním úspěšného buzzmarketingu - prozrazuje šest tajemství buzzmarketingu, šest kroků, které vám umožní na troj až desetinásobek zvýšit účinnost vašeho marketingu a dosáhnout skvělých výsledků i s docela nepatrným marketingovým rozpočtem.