©EKOPRESS
Strategie modrého oceánu

Strategie modrého oceánu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty

W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Vyšlo: 2009

Provedení: pevná vazba, B5

Stran: 240

Vydavatel: Management Press

ISBN: 978-80-7261-128-7

429,–  běžná cena
Kč 386,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prémiové "Knihovně světového managementu".