©EKOPRESS
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová

2. rozšířené vydání

Vyšlo: 2008

Provedení: měkká vazba, B5

Stran: 256

Vydavatel: Management Press

ISBN: 978-80-7261-178-2

439,–  běžná cena
Kč 382,–  sleva 13 %

Odkaz koš


Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.