©EKOPRESS
Marketingové řízení malých a středních podniků

Marketingové řízení malých a středních podniků

Karel Havlíček, Milan Kašík

Vyšlo: 2005

Provedení: měkká vazba, A5

Stran: 172

Vydavatel: Management Press

ISBN: 80-7261-120-8

270,–  běžná cena
Kč 216,–  sleva 20 %

Odkaz koš


Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.