©EKOPRESS
Management genderových vztahů

Management genderových vztahů

Postavení žen a mužů v organizaci

Alena Křížková, Karel Pavlica

Vyšlo: 2004

Provedení: měkká vazba, B5

Stran: 156

Vydavatel: Management Press

ISBN: 80-7261-117-8

Kč 270,–

Odkaz koš


Cílem publikace je začlenit problematiku vztahů mezi ženami a muži do teorie a praxe řízení organizací. Management genderových vztahů je v tomto kontextu definován jako disciplína, která je strategicky orientována na utváření a řízení organizací v souladu s principy rovnosti obou pohlaví. Vymezuje pojem genderově integrované organizace, metodiku jejího formování a vliv širšího kulturního prostředí na genderové vztahy, včetně možností uplatnění žen v managementu. Kniha je doplněna řadou příkladů a cvičení umožňujících praktický trénink dovedností, které souvisí s managementem genderových vztahů. Je určena studentům ekonomických škol, personálním pracovníkům a všem těm, kteří se zajímají o otázky genderové rovnosti