©EKOPRESS
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Sergio Zyman

Vyšlo: 2008

Provedení: pevná vazba, B5

Stran: 216

Vydavatel: Management Press

ISBN: 978-80-7261-134-8

410,–  běžná cena
Kč 328,–  sleva 20 %

Odkaz koš


Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu". Překlad z angličtiny Irena Grusová