©EKOPRESS
Buzz

Buzz

50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům

David Freemantle

Vyšlo: 2006

Provedení: měkká vazba, A5

Stran: 128

Vydavatel: Management Press

ISBN: 80-7261-148-8

230,–  běžná cena
Kč 184,–  sleva 20 %

Odkaz koš


Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb. Ty nejlepší organizace poskytují služby "buzz", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních. Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera. Překlad z angličtiny Pavel Medek.