©EKOPRESS
Budoucnost konkurence

Budoucnost konkurence

Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy

Vyšlo: 2005

Provedení: pevná vazba, B5

Stran: 280

Vydavatel: Management Press

ISBN: 80-7261-126-7

410,–  běžná cena
Kč 328,–  sleva 20 %

Odkaz koš


Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".