©EKOPRESS
Benchmarking – mýty a skutečnost

Benchmarking – mýty a skutečnost

Model efektivního učení se a zlepšování

Jaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová

Vyšlo: 2011

Provedení: měkká vazba, B5

Stran: 268

Vydavatel: Management Press

ISBN: 978-80-7261-224-6

399,–  běžná cena
Kč 359,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k  nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.